Értünk van :)

Made by Zsuzsi

Made by Zsuzsi

Bio luxus versus DIY home made kencék, és a "kreatív" kézművesség

Welcome!

2015. november 23. - D.Zsuzsi

Végre elindult egy változás.

Egészen addig, amíg az egyetemen "önmegvalósítottam" magam,  elsiklottam a világ éppen divatos hóbortjai felett, a vásárló közönséget bolondító egyre több bio cucc, meg kézműves zöld termék felett, az új trend mellett, hogy a lelkünket és boldogságunkat is kézbe vegyük, és ápoljuk. Mire észbe kaptam, már azt vettem észre hogy végre vannak olyan kezdeményezések, igények, amelyek arra hívják fel a figyelmet, hogy ne szippantson be minket a világ marketingpiaca, kezdjünk el tudatosan vásárolni. Érdekel minket hogy mit eszünk meg, mit kenünk magunkra, és mi zajlik a felszín alatt bennünk. 

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a munkám mellett (közben/ helyett) túl sok időm van, ami sokak szerint vicces és "dekirály", viszont a nagy ambícióim az egyetem után szertefoszlani látszanak, amúgy sem rajongtam soha a hivatásomért, most pedig a felesleges energiáimat le kell kötnöm valahogy. Bevallom néha úgy lehet ezt leírni, mintha Barney Stinson lennék a szabadidőm tekintetében, csak engem nem a skalpvadászat köt le. A hivatásom sem. A politika sem, mint a munkatársaimat. Azonban annál inkább foglalkoztatott, az amit eddig csak otthon hobby gyanánt csináltam; gondoltam én is lehetnék vállalkozó kézműves, járhatnék a szuper kézműves vásárokra, csak így lazán leírva munka mellett (még mindig csak közben/helyett).

Azokból van már egy rakat, akik árulhatják termékeiket reális vagy kevésbé reális áron a meskán, (akinek nem inge...) na meg a kézműves piacon 16ezer Ft-os helyár mellett ami taláncsaknemtúl motiváló. Ezt az utat már végigjártam. Nem tartanám fairnek másokkal szemben, hogy a szenvedélyemre, egyediségemre hivatkozva azokért a 20perces műveletekért kérjek pénzt, amit más is megcsinálhatna a saját maga örömére - és ami még fontosabb - egészségére. 

bath-bombs1.jpg

 

Így jutottam el a workshopok világáig, aminek ugyan már több értelmét látom, azonban még mindig elszomorítónak tartom, hogy néha bizony túlárazzuk ezen találkozók értékét. (Persze itt az érem másik oldala is számít, meg a költségek... tudom.) Arról már nem is beszélve, hogy mostanában az kerül a piaci versenyben első helyre, aki hamarabb lemásol egy itthon sokak számára ismeretlen kézműves terméket ami külföldön befutott. Az meg a viccesebb eset mikor sorra másoljuk egymást itthon. :) Nem akarok senkit ezzel bántani, azonban van előttem egy idealista jövőbeli világkép szeretett hazámról tele optimizmussal, ahol nyitottak vagyunk egymásra, és tele vagyunk szeretettel, nem pedig a pénz iránti sóvárgással.

red-and-white-rose-flower-floral-handmade-3d-string-lights-0_1024x1024_1.jpg

 

Szóval ilyen alapon szeretnélek kicsit motiválni benneteket, akik ugyan csak szeretnek/ szeretnének "drága" home made cuccokat kreálni, hogy igenis tessék merni belevágni otthon, és csak úgy saját magunk örömére kísérletezni. Szeretnék tippeket adni ehhez, és szeretném, ha másokat is motiválhatnék az interneten könnyen fellelhető ötletekkel, bio cuccokkal, csináld magad vegyszer és adalékmentes testápolási cikkekkel, és egyéb szezonális ötletekkel. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://madebyzsuzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr578101650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása